סייבר ואבטחת מידע

היום בעידן איומי הסייבר הגוברים, כל ארגון מכל מגזרי המשק יכול לחוות התקפות ואירועי סייבר מורכבים אשר יפגעו בזמינות תשתיות חיוניות. מידע אישי ועסקי עלול להחשף ולהוות סכנה ממשית על התשתיות ואף פגיעה פיזית במתקנים עד רמה של סיכון חיי אדם.

בעולם מאתגר זה כל חברה או גוף נאלץ לתת מענה אבטחתי שתואם את התקדמות הארגון ושילוב טכנולוגיות חדשות בתחום האפליקטיבי, מתחום הנידות, הענן וכו.

המטרה שלנו ב- Emetos היא חיזוק המודעות לסייבר על מנת להגביר את ההתנגדות של הארגון להתקפות וחיזוק החוליה החלשה ביותר בשרשרת האבטחה – משתמש הקצה.

עולם ההגנה על הסייבר הוא מורכב. תחומי הפעילות המגוונים מצריכים התמקצעות בכל תחום על מנת לתת מענה הולם לאתגרים המתעוררים. ארגונים מתקשים לגייס ולשמר מומחים בתחום אבטחת המידע שיעמדו בכל הדרישות המקצועיות.

Emetos מספקת אנשי מקצוע מומחים בתחומם על מנת שהארגון יקבל הגנה מייטבית על נכסי המידע הרגיש תוך שמירה על זמינות 24/7 בכל זמן משבר.

הפתרונות בתחום אבטחת המידע כולל שירותים ומוצרים המאפשרים מענה מיטבי לצרכי האבטחה של כל חברה:
ביצוע מבחני חדירה, סקרי אתר וביקורות, אפיון פתרונות, התאמת מסגרת פורמאלית ליישום בקרות הגנה ובקרה ועוד.

מוצרי אבטחת מידע כוללים: ניהול זהויות בארגון, ניטור ובקרה אחר השימוש בהרשאות ומעקב אחרי משתמשים במערכות הארגוניות השונות, ניטור וזיהוי איומים על הארגון, הגנה על רשתות ועוד.

הערכת סיכונים
טכנולוגיים

penetration test
בדיקת חדירות

אבטחה וסקירת תכנון הכוללת
כללי FW ומבנה רשת

בחינת מוצרי אבטחת מידע
ואבטחת רשת

מערכת spam
סינון וירוסים ודואר זבל

Check point
Fortigate Junifar