Action done!

See your Favourite Jobs! Jobs to Compare! Applied Jobs!

Oops!

You added maximum
Jobs to Compare!

תומך טכני מוצר O365

תאור משרה

סיוע למשתמשי הנהלה ראשית בתמיכה והדרכה על מוצרי מיקרוסופט ליווי ותמיכה בסדנאות וירטואליות בשעות הבוקר/ערב ליווי כנסים ואירועים רבי משתמשים ליווי תהליך הטמעות פתרונות בשטח )כולל תוצרי S2T)

דרישות

  • היכרות וניסיון של שנתיים עם פתרונות O365 בדגש על Teams ו - SPO
  • ניסיון של שנה לפחות בתמיכה טלפונית ועבודה מול אנשים ללא ידע טכני
  • יכולת עבודת שעות מפוצלת – בקרים ו / או ערבים – תנאי סף.
  • ניסיון בעבודה בארגון ציבורי

מצב משרה פתוח

תחום משרה תמיכה טכנית

סוג משרה: משרה מלאה

אזור: מרכז, תל אביב יפו

עיר: תל אביב

שלח קו"ח

קורות החיים נשלחו